قم/

تجمع پرشور حوزویان در محکومیت کشتار مسلمانان

مراجع ،علما و طلاب حوزه قم امروز با شرکت در تجمع اعتراض آمیز در مسجد اعظم کشتار مسلمانان بویژه کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این تجمع که حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی، نمایندگان بیوت مراجع، برخی اعضای جامعه مدرسین ،نمایندگان خبرگان رهبری، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه برخی مراکز استانها/ مسئولان / طلاب و فضلای ایرانی و غیرایرانی حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایات تروریستی عوامل استکبار در کشتار مردم مسلمان و مظلوم کشورهای اسلامی از جمله کشتار اخیر شیعیان پاکستان را به شدت محکوم کردند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در این مراسم عامل اصلی کشتار همه مسلمانان را آمریکا و صهیونیسم دانست و افزود: تکفیری ها و کسانی که نام مسلمان را یدک می کشند عامل اصلی این جنایات نیستند بلکه آنها کسانی هستند که در دام دشمن گرفتار شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری تجمع امروز مراجع ، علما و فضلای حوزه علمیه قم را حرکتی در نوع خود کم نظیر عنوان کرد و با اشاره به حمایت هم جانبه و همیشگی مراجع عظام از مسلمانان مظلوم دنیا گفت: دشمنان باید صدای رسای حوزه را بشنوند و دست از عداوت بردارند.

در پایان این مراسم پیام تشکر رهبر شیعیان پاکستان علامه سیدساجد علی نقوی به نمایندگی از ملت پاکستان/ از رهبر معظم انقلاب ،مراجع عظام تقلید و علما و فضلای حوزه های علمیه قرائت شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.