برخورد قاطع دستگاه‌ قضا با صاحبان انشعاب‌های غیر مجاز

دادستان یاسوج خواستار شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز شد و گفت: صاحبان این انشعاب‌ها منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مهرداد کرمی در نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اهمیت کار دستگاه های خدمات‌رسان اظهار داشت: جنس کار آب و فاضلاب و چالش‌های پیش روی این دستگاه می‌طلبد که از این دستگاه حمایت شود.

وی با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی به خصوص در حوزه آب و فاضلاب طاقت‌فرسا است، عنوان کرد: آب و فاضلاب استان نشان داده که به رغم همه مشکلات و چالش‌های پیش رو از عهده وظائف خود برآمده است.

کرمی با بیان اینکه موضوع آب و مسائل مرتبط با کم آبی و خشکسالی باعث شده موضوع آب به موضوعی امنیتی و حساس در استان تبدیل شود، تصریح کرد: به همین دلیل دستگاه قضا وظیفه خود می‌داند که با تمام توان در کنار آب و فاضلاب باشد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همچنان در جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب های غیرمجاز کار خود را ادامه دهد و دستگاه قضایی نیز در این زمینه نیز از آبفای استان حمایت می‌کند.

عزم جدی آب و فاضلاب در جمع‌آوری تخلفات آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک به دادستان مرکز استان با اشاره به تنش آبی و مشکلات پیش روی آبفای استان افزود: دستگاه قضایی همواره در کنار آب و فاضلاب استان بوده است.

سیدعلی لدنی‌نژاد با تقدیر از همکاری بی‌شائبه و جدی دستگاه قضا در زمینه اجرای سریع احکام متخلفان انشعاب غیرمجاز عنوان کرد: بخش زیادی از زحمات جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز که تعداد آنها طی چهار سال اخیر از 17 هزار فقره گذشت، بر دوش دستگاه قضای استان بوده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، ادامه داد: آب و فاضلاب عزم خود را برای جمع‌آوری تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه تنش آبی و کمبود آب شرب در شهرهای استان، ضرورت مبارزه با پدید شوم انشعابات غیرمجاز را بیشتر کرده است، عنوان کرد: در این مسیر نیازمند ادامه همکاری دستگاه قضایی هستیم.

انتهای پیام/ش

 

جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.