در شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تذکر حبیب‌ زاده به مُعِزی‌ برای توجه به امنیت جانی شهروندان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فرونشست‌های گسترده در شهر تهران گفت: معاون فنی و عمرانی باید برای حفظ جان شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرنگار: کاظمی‌/تذکر حبیب‌ زاده به مُعِزی‌ برای توجه به امنیت جانی شهروندانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین‌ حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله‌ها مواجه است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هر چند وقت یکبار نمونه‌ای از این مسئله در نقطه‌ای از شهر هم به ویژه اتوبان‌ها و معابر اصلی رخ می‌دهد، تصریح کرد: فرو نشست زمین از جمله مشکلات اساسی موجود در تهران است که امکان تبدیل شدن به بحران در آن وجود دارد.

حبیب‌زاده با اشاره به پیگیری شورای شهر در سال گذشته گفت: تمام اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر جهت شناخت نقاط بحرانی و خطر آفرین مورد بررسی قرار گرفتند و با توجه به مشکلات سخت افزاری مقرر شد دستگاه‌های اسکن جهت پایش کامل معابر اصلی تهیه شوند، اما با گذشت یک سال از این تصمیم هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید: تراکم جمعیت یکی از دلایل فرونشست های زمین در تهران است


حبیب زاده تصریح کرد: به معاونت فنی – عمرانی شهرداری تذکر داده می‌شود این موضوع را که با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد، در اولویت‌ کاری خود قرار دهد و نسبت به تهیه دستگاه‌های اسکن در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار