هیچ نگرانی از بابت تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت:هیچ نگرانی از بابت تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد.

هیچ نگرانی از بابت تامین کالا‌های اساسی در استان وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین سیوانی  مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر تامین و ذخیره کالا‌های اساسی مردم در استان، گفت: نگرانی از بابت تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما با تهیه گزارش‌های لازم این اطمینان را در مردم ایجاد کنند تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی لازم برای تامین میوه شب عید مردم برای پایان سال، گفت: تامین ۱۸۰۰ تن انواع پرتقال و ۸۰۰ تن سیب در برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد.

در این جلسه در خصوص ایجاد ایستگاه‌های ثابت بازرسی در چهار نقطه شهر ارومیه برای نظارت بیشتر بر قیمت کالا‌ها و همچنین رفع مشکل تامین گاز مایع در برخی از شهر‌های استان، بحث و تبادل نظر شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.