مشارکت حداکثری در انتخابات مانور قدرت، وحدت و مشارکت ملت ایران اسلامی

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مانور قدرت و وحدت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ، ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در دانشگاه تبریز گفت: در آستانه انتخابات هستیم و یکی از سناریو‌های دشمنان علیه ما، این است که انتخابات را کمرنگ و مشارکت مردم را کمرنگ‌تر نشان داده و بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند.

او افزود: در چنین شرایطی جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی و صمیمیت دارد و هر کسی بخواهد به این وحدت آسیب برساند در پازل دشمن قرار گرفته است، پس باید اتتخابات را به یک مانور قدرت، وحدت و مشارکت حداکثری مردم تبدیل کنیم.


امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت است تا مسئولین خدمات چهل سال گذشته را به سمع و نظر مردم برسانند چرا که خدمات بسیار ارزشمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، که باید به مردم گفته شود، درست است که مشکلات را مطرح می‌کنیم، اما در مقابل باید خدمات را نیز مطرح کنیم لذا دهه فجر بهترین فرصت برای گویا کردن خدمات است تا دشمن را مایوس کنیم.

همچنین در این جلسه محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید گزارش عملکرد دستگاه‌ها و فعالیت‌های انجام شده آن‌ها از صدا و سیما پخش شود چرا که سیاه‌نمایی‌های توسط دشمنان صورت می‌گیرد افزود: با توجه به اینکه به انتخابات نزدیک می‌شویم و یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بحث مردم‌سالاری دینی است و اراده مردم در انتخابات تجلی پیدا می‌کند، باید سعی کنیم افراد اصلح انتخاب شوند.

همچنین مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در این جلسه گفت: در دهه گذشته یک حرکت خوب با شتاب بزرگی را آغاز کردیم که رشد یازده برابری علمی را در کشور نشان می‌دهد.

او افزود: خوشبختانه دانشگاه‌ها در مسائل علمی فرهنگی و اجتماعی وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام داده اند و یکی از بزرگترین مراکز امید در کشور هستند تاجایی که شبانه روز در دانشگاه‌ها در حال تحقیق و پژوهش هستند بدون اینکه سود شخصی برایشان داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار