ثبت بیش از ۱۰۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل/کاهش ۶۷ درصدی تردد در یک ماه اخیر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پارسال بیش از ۱۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در سال ۹۸ به ثبت رسیده گفت: مجموع تردد ورودی و خروجی استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۲۹ فروردین ۹۹ کاهش ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

او میانگین سرعت استان اردبیل را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بخاطر شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مجموع تردد داخل استان نیز ۵۴ درصد کاهش یافته است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۱۰ میلیون و ۶۸۱ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده گفت: در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۹ میلیون و ۱۵ هزارتردد و اردبیل مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز ۷ میلیون و ۲۱۵ هزار تردد به ثبت شده است.

رحمتی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۶ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۴۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.