بسته اخبار حوادث امروز اول شهریور ماه سال ۹۹؛

کشف ۱۳ فقره سرقت در بابل/ دستگیری سارق منزل با ۷ فقره سرقت در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه اول شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه اول شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق سابقه دار قطعات داخل خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات داخلی خودرو‌ها در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۱۳ فقره سرقت خودرو و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس در حفظ و نگهداری اموال خود را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


کشف ۷ فقره سرقت منزل و سیم برق در شهرستان گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق منزل و سیم برق در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم به همراه یکی از همدستانش در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت منزل و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۴۳ فقره سرقت در شهرستان بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق و ۶ معتاد متجاهر در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۴۳ فقره سرقت شامل، سرقت از منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، سرقت قطعات و وسایل نقلیه و سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۳ موتور سیکلت و ۱۸ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

او با قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.