ناسا روی سطح ماه آب پیدا کرد

دانشمندان ناسا پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق، روی سطح ماه آب پیدا کردند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربیه در اتفاقی جالب، پس از سال‌ها مطالعه و پژوهش جیم براید اشتاین مدیر ناسا روز دوشنبه،  ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰ در نشستی خبری اعلام کرد: این آژانس روی سطح ماه، آب پیدا کرده است.

براید اشتاین در صفحه توئیترش نوشت: از وجود آب روی سطح ماه مطمئن شدیم. تلسکوپ صوفیا توانست آن قسمت از ماه که رو به خورشید قرار دارد، آب پیدا کند.

مدیر ناسا بیان کرد: هنوز نمی‌دانیم که آیا می‌توانیم از این آب‌ها به عنوان یک منبع استفاده کنیم یا نه، اما پیدا شدن آب یک عامل مهم در برنامه پژوهشی آرتمیس است.

ناسا مشغول تدارک سفر بعدی فضانوردان به ماه است که علاوه بر تحقیق در این سیاره به ماموریت‌های بعدی برای اعزام فضانوردان به مریخ کمک خواهد کرد. امکان دسترسی به آب در سطح کره ماه می‌تواند به این ماموریت‌ها کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ناسا ، کره ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
با اين حساب زير مريخ و زهره و خيلي از سياره ها بايد درياچه هايي از يخ وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
به نظر منم با عقل جور مياد چون همون شهاب سنگ هاي يخي كه اقيانوسها رو بوجود آوردن به ماه هم خوردن و بايد اقيانوسهايي از يخ زير ماه وجود داشته باشه
Switzerland
سید فروزان
۱۴:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
همیشه صحبت از سطح ماه است ، اما زیر سطح ماه هم میشود زندگی کرد ، هم تب وجود دارد و شاید هم آدم‌های فرازمینی در زیر سطح زندگی دارند
آخرین اخبار