امامزادگان باقریه میزبان لیالی قدر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در امامزادگان باقریه و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام خدایی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در شهرستان بیرجند با توجه به محدودیت های کرونایی و برگزاری برنامه ها در فضای باز، تنها بقعه ای که ظرفیت برگزاری لیالی قدر را دارد امامزادگان باقریه(ع) است.

او افزود: شب قدر از پر فضیلت‌ترین ایام سال است که در دل بهترین ایام سال یعنی ماه مبارک رمضان قرار دارد.

حجت الاسلام خدایی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه نامه های سخت گیرانه در محوطه باز مساجد، تکایا، حسینیه ها و امامزادگان، مردم دست به دعا بر می دارند و سرنوشت یکسال خود را رقم می زنند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بیرجند تصریح کرد: مراسم شب های قدر در امامزاده سید تاج الدین علی(ع)، امامزاده سید محمد(ع) و سید زهرا(س) و سید مرتضی(ع) روستای نوزاد با حضور مبلغین بومی و دو مبلغ اعزامی در امامزادگان باقریه(ع) برگزار می شود.

او با بیان اینکه شروع مراسم عزاداری در شب های قدر در امام زادگان باقریه (ع) ساعت ۲۲:۳۰ است، اظهار کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در مراسم انجام می شود.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اینکه ضدعفونی فضا در طول مراسم انجام می شود، افزود: مراسم شب های قدر با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند گفت: بیش از یکصد نفر از خادمین افتخاری در امر خدمت رسانی و خدمتگزاری به زائران و شرکت کنندگان حضور دارند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.