ایجاد شغل در بوشهر ۲۱۷ درصد افزایش یافت

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر، میزان اشتغال ایجاد شده در سال ۱۳۹۹ را ۲۱۷ درصد بیش از تعهدات عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی دستگاه‌های اجرایی این استان در سال گذشته ۱۵ هزار شغل بود که با وجود تحریم‌ها و شرایط سخت کرونایی با همت مسئولان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش تعاونی و خصوصی، ۳۳ هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد شد.

او ادامه داد: این میزان فرصت شغلی، ۲۱۷ درصد بیشتر از تعهد تعیین شده است و از مجموع شغل‌های ایجاد شده پنج هزار مورد به بخش روستایی و عشایری اختصاص دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر همچنین به حمایت دولت از مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهی و حمایت از کسب و کار‌های خانگی سال ۱۳۹۰ اجرا شده و در دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۱۱۷ کسب و کار خانگی در استان پرداخت شده‌است.


بیشتر بخوانید


کشاورزی عنوان کرد: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به نوعی از اشتغال خرد و پایدار پشتیبانی شود.

او درباره حمایت از واحد‌های آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر هم گفت: تاکنون ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای دو هزار و ۷۳۴ طرح پرداخت و از ۶ هزار و ۱۰۰ شغل نیز حمایت شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.