سه محموله کالای قاچاق در بیجار کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از کشف و ضبط سه محموله کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: این محموله‌ها شامل چوب، پارچه و لوازم خانگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ علیرضا صفری فرمانده انتظامی شهرستان بیجار اظهار داشت: یک محوله ۱۰ تنی چوب قاچاق به همراه ۲۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال که در یک دستگاه کامیون بارگیری و به قصد خروج از استان از محور دیواندره به بیجار در حال عبور بود توسط نیروی مبارزه با کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه در این خصوص کامیون باری توقیف و به پارکینگ منتقل شد افزود: در این پرونده نیز راننده دستگیر شده و پس از تکمیل مدارک به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار گفت: ۲ محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق نیز که در ۲ دستگاه خودروی سواری بارگیری و برای عرضه در تهران حمل می‌شد نیز با هوشیاری نیرو‌های مبارزه با کالای قاچاق شهرستان کشف و شناسایی شد.

او یاد آور شد: ارزش این ۲ محموله نیز بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص نیز ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و به پارکینگ منتقل شده است و در این راستا ۲ نفر راننده خودرو‌های سواری دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.