فرماندار ویژه ملایر:

سلامت مردم خط قرمز ماست

فرماندار ویژه ملایر گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست و برگزاری مراسم عزاداری محرم فقط با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست،اهل تعارف و مماشات با کسی نیستیم، و برگزاری مراسم عزاداری محرم فقط با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است.

او افزود:برای رفع مشکلات موجود در شهرستان  سه تیم را در حوزه کالا‌های اساسی، رفع مشکل مرغ و سیمان مشخص کردیم تا روزانه پیگیر این موضوع باشند و از صفر تا صد مشکل را رصد و رفع کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه امسال در مجموع اعتبارات ملی و استانی و سایر سرفصل های بودجه و مساعدت های مجلس در مجموع  ۳۱۴/۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ملایر اختصاص یافته است تاکید کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به پیگیری و جذب اعتبارات امسال هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

ولدی تصریح کرد:در حوزه بنیاد مسکن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار امسال اختصاص یافت که در ۷۳ روستا برای اجرای طرح هادی جدید، تکمیل مرحله  اول و دوم طرح‌های هادی، بازنگری طرح هادی و تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره این اعتبار هزینه خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر افزود:طی ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته چنین رقم اعتباری به حوزه بنیاد مسکن شهرستان تخصیص داده نشده بود.

ولدی در ادامه گفت:زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است و حضور آن‌ها در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها، نشان دهنده پا به کار بودن و مطالبه‌گری خبرنگاران است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.