مناطق گردشگری هرمزگان امسال به روی گردشگران باز است

پس از واکسیناسیون عمومی کرونا مراکز گردشگری هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، پس از دو سال سایه کرونا و تعطیلی فعالیت های گردشگری امسال پس از  واکسیناسیون عمومی،مراکز گردشگری هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران است و در این زمینه اکنون بوستان‌های جزیره هرمز برای اسکان مسافران تجهیز می‌شود.

سهراب بناوند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بوستان‌های جزیره هرمز با همکاری شهرداری این جزیره تجهیز می‌شوند تا مسافران به‌جای اسکان در سواحل و کوه‌ها، در این پارک‌ها اسکان یابند.

 بناوند  افزود: تجهیز بوستان‌ها توسط شهرداری علاوه بر حفظ شئون و شعائر اسلامی، در راستای محیط‌زیست و حیات وحش جزیره هرمز انجام می‌شود.
او گفت: ساماندهی سه‌چرخه‌های مسافربر، برپایی فرش خاکی در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، ساماندهی ایستگاه‌های گردشگری هرمز و مشکل برق مجموعه آرین از دیگر مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط با این اداره کل در جزیره هرمز است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی است که به همین منظور عملیات اجرایی بازارچه صنایع‌دستی هرمز به‌زودی آغاز می‌شود.

جزیره هرمز در فصل پاییز و زمستان یکی از مقصد‌های گردشگری ایرانگران وجهانگردان است و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که ۴ آذرماه جاری ازقلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز بازدید کرده بود، دستور بازگشایی این قلعه را صادر کرد.
انتهای پیام/ا

برچسب ها: گردشگری ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار