آیین سومین شب قدر در ایرانشهر برگزار شد

مردم ولایتمدار ایرانشهر در سومین شب از لیالی قدر مراسم احیا و شب زنده داری را باشکوه برگزار و با توسل به چهارده معصوم از یزدان پاک رحمت واسعه و بخشش گناهان خود را درخواست کردند.

 مردم ولایتمدار ایرانشهر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با برگزاری آیین شب قدر برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) دعا کردند.

آیین شب قدر با حضور گسترده جوانان و نوجوانان ایرانشهری و با هدف فیض جستن از لیالی قدر که سرنوشت انسان‌ها در این شب‌ها از سوی خداوند رقم می‌خورد به قرائت قرآن، دعا جوش کبیر و شب زنده داری پرداختند.

سعید نارویی یکی از جوانان ایرانشهری گفت: شب قدر، شب نزول قرآن و بارش رحمت الهی بر بندگانی است که همواره یاد خدا را در دل دارند و تنها آرزویشان نزدیکی به خداوند است.

محمد هاشمزهی یکی دیگر از جوانان ایرانشهری اظهار داشت: شب قدر، شب صمیمیت قلب‌ها و پاکی دیدگان، شب تعیین سرنوشت و مقرر شدن روزی بندگان و شبی که می‌توان سجاده نیاز را پهن کرد و بی ریا و دور از هر مشغله با همه وجود و از صمیم قلب خداوند را صدا زد.

در این مراسم مومنان خدا جوی ایرانشهر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا با بر سر گرفتن قرآن و نوای شیرین جوشن کبیر و مناجات و دعا به درگاه الهی طلب عفو و بخشایش کردند و نیکوترین تقدیر را از درگاهش طلب کردند.

برچسب ها: شب قدر ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار