خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌های استان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا به بیان مشکلات مردم و تبیین حقایق اغتشاشات اخیر کشور پرداختند.

نمازجمعه میناب 

امام جمعه موقت میناب گفت: مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند و مسئولان هم باید با اتخاذ تصمیمات صحیح قدردان باشند.

حجت الاسلام سید باقر درخشان گفت: دشمنان به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان و نوجوانان هستند، زیرا گزینه ایی دیگر بعد از پسا برجام، حتی گزینه نظامی روی میز ندارند.

 نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: پرتاب ماهواره بر قائم، پیام قاطع قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی به دولت‌های مذاکره کننده هسته‌ای بود که در مقابل ملت بزرگ ایران اهرم زور و تهدید کارآیی ندارد و تعامل وگفتگو تنها گزینه پیش روی آنهاست.

حجت الاسلام مهدی دری گفت: دشمن همه ابزار رسانه‌ای خود را بکار گرفت تا با ارائه اخبار دروغ و کشته سازی، احساسات پاک مردم راجریحه دار کند و آن‌ها را به حضور در تجمعات اعتراضی فراخواند.

نماز جمعه توکهور وهشتبندی

امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: دشمن با اغتشاش و آشوب به دنبال از تضعیف رشد علمی و موفقیت‌های کشور است.

حجت الاسلام شعیب کهندلی گفت: سرانه مطالعه در کشور و روحیه کتابخوانی در بین افراد جامعه بسیار پائین است و باید به فکر تقویت آن باشیم.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم گفت: انقلاب اسلامی با جوانان پر امید و با بصیرتش، با جهاد تبیین به جنگ ترکیبی دشمن علیه امت اسلامی می‌رود و ایران قوی، استوار ایستاده است.

نماز جمعه اهل سنت قشم

 شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم هم گفت: باید با رواج پدیده زمین خواری و تصرف زمین مقابله شود.

نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: تشکر حقیقی دولت مردان از مردم باید بصورت ایجاد گشایش و ثبات اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح، حمایت از اقشار محروم، رفع فقر و فساد و تبعیض نمایان شود.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: بعد از گذشت هفته‌ها از آغاز آشوب‌ها و کنار رفتن غبار‌های فتنه مشخص شد که کارفرمای اغتشاشات اخیر ایران، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با دلار‌های نفتی گاو شیرده او رژیم سعودی است.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: شهید طهرانی مقدم با ایمان و اراده برای کشورش، اقتدار و قدرت به دست آورد.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: در سبد خانواده‌ها باید مطالعه قرار گیرد و در نماز جمعه هم ایستگاه مطالعه راه اندازی شود.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام مرتضی کمالی امام جمعه موقت بندرخمیر گفت: اهمیت نقش ایران در رهبری منطقه باید برای همه آحاد جامعه، از جمله نوجوانان تبیین شود.

 نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: آمریکا بدنبال نشان دادن ابر قدرتی خود به کشور‌های جهان است، اما این قدرت رو به افول است.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام علی لیاقت امام جمعه بشاگرد گفت: مهمترین خواسته مردم از دولت سیزدهم اجرائی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان است.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام اصغر لیاقت امام جمعه موقت هرمز گفت: دشمنان پس از شکست در تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران و ناتوانی در به کرسی نشاندن حرف شان در برجام، ناچار به دامن زدن به اغتشاشات شدند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان گفت: تجلی بصیرت، فهم و معرفت خدادادی به یک ملت را می‌توان در حضور میلیونی مردم در حمایت از کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر مشاهده کرد.

 نماز جمعه بوموسی

امام جمعه موقت بوموسی گفت: در این شرایط غبارآلود، جهاد تبیین و نهضت روشنگری وظیفه آحاد جامعه خصوصا دلسوزان انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام شیرزاد گفت: نوجوانان دهه هشتاد و نود و دانش آموزان عزیز سرمایه‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند که بوسیله رسانه‌های استعمار بمباران خبری شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.