حضور بیش از صد اتم در رویداد اتم ارومیه

دومین فصل رویداد کشوری الگو‌ها و تجربه‌های موفق مردمی در حل مسائل با عنوان "اتم" و با شرکت بیش از صد اتم در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و سومین رویداد کشوری اتم با میزبانی ارومیه و با شرکت بیش از یکصد اتم در سالن قاضی طباطبایی شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گفته رضا عزتی بیش از یکصد اتم در دبیرخانه ثبت نام کردند که از این بین تعدادی مصاحبه شدند و طبق تصمیم گیری از سوی دبیرخانه مرکزی رویداد، به ارائه تجربیات و فعالیت‌های خود در حضور مردم و داوران پرداختند.

دبیر رویداد اتم استان آذربایجان‌غربی هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  جوان گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اهتمام ادارات کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی و همچنین تیم اجرایی مجموعه کنشگران مردمی ایرانیان فصل دوم رویداد اتم به صورت مستقل در مرکز استان‌آذربایجان غربی هم با حضور شرکت کننده‌های بومی و داوران برجسته بومی برگزار شد.

پیام عزیز افزود: دیروز در دومین فصل رویداد کشوری الگو‌ها و تجربه‌های موفق مردمی سیزده اثر و ایده برتر در زمینه‌های مختلف خدمات شهری، مطالبه‌گری، اقتصادی، کشاورزی، هنر، ورزشی، خیریه، نشاط و سرگرمی از شهرستان های ارومیه، خوی، مهاباد، تکاب، سلماس، شاهین دژ و اشنویه پس از صحت سنجی از طریق دبیرخانه مرکزی اتم، انتخاب شدند که از این تعداد سه نفر از صاحبان ایده‌های برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

وی خاطرنشان کرد: اتم ها همان الگو و تجربه های موفقی هستند که مسائل مختلف در حوزه های متفاوت را با طرح و ایده خلاقانه و مردمی سازی، فعالیت انجام می دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.