ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱

بیش از یک میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در مازندران گرفته شد.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌ها مازندران گفت: بیش ازیک میلیون تماس از آغاز طرح نوروزی تاکنون با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۰ هزار تماس توسط اپراتور‌های سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است.

او افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور‌ها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی بابیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد، گفت: کارشناسان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

او در ادامه ساعات اوج تردد را بین ساعت ۱۷ تا ۱۹ اعلام کرد و افزود: پرترددترین محور‌های ارتباطی در ایام طرح نوروزی را کریدور بزرگراهی نکا-ساری-قائمشهر-بابل-آمل عنوان کرد.

هاشمی گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

او افزود: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار