۶۵ درصد نوآموزان خراسان رضوی شناسنامه سلامت دریافت کردند

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: ۶۵ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با پایان سنجش‌های لازم، شناسنامه سلامت دریافت کردند

جواد روحانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: از مجموع ۹۶ هزار نوآموز ثبت شده در سامانه نوبت گیری، تعداد ۶۰ هزار نفر مراحل مختلف سنجش سلامت را طی و شناسنامه سلامت دریافت کردند.

او افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۱۴۸ هزار نوآموز در استان تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گیرند که هنوز بیش از ۳۰ درصد این شمار باقی مانده اند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضویبا اشاره به فعالیت ۱۴۷ پایگاه سنجش سلامت در استان ادامه داد: پایگاه‌های سنجش سلامت فعالیت خود را از بهمن پارسال آغاز کردند و تا پایان خرداد فعال هستند.

روحانی بیان کرد: یکی از اهداف مهم اجرای طرح سنجش سلامت، ارزیابی نوآموزان از لحاظ جسمی، ذهنی و آمادگی تحصیلی، رفتاری و روانی و همچنین در صورت شناسایی مشکلات، معرفی آنان برای پیگیری تخصصی درمان است.

او تصریح کرد: به همراه داشتن کارت واکسیناسیون، شناسنامه نوآموز و والدین و پرداخت هزینه شرکت در سنجش در زمان نوبت اعلام شده برای حضور در پایگاه ضروری است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد: شرکت در طرح سنجش برای نوآموزان عشایر رایگان و برای نوآموزان مناطق محروم بنا به تشخیص کارشناس و سهمیه موجود، رایگان و یا نیم بها محاسبه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار