تمدید مهلت ثبت نام برای سنجش سلامت نوآموزان در اصفهان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: مهلت ثبت نام برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا ۲۵ خرداد تمدید شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: از نیمه دوم فروردین همزمان با آغاز اجرای این طرح که نسبت به سال‌های قبل زودتر از موعد شروع شد بیش از ۷۵ هزار نوآموز تاکنون مورد سنجش قرار گرفته اند.


روح‌اله خزایی افزود:  مراحل ثبت نام حدود ۸۲ هزار نوآموز برای سنجش در ۶۹ پایگاه نواحی و مناطق استان انجام شده که تاکنون هیچ خللی در اجرای این طرح گزارش نشده است.

او گفت:  فرآیند نوبت‌دهی در وبگاه My.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش همه مناطق و نواحی استان فعال است و تمامی خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ وارد پایه اول می‌شود می‌توانند با مراجعه به این وبگاه تا مهلت تمدید شده برای دریافت نوبت اقدام کنند.
خزایی گفت: یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان داشتن کارت سلامت، برگه سنجش و گواهی پایان پیش‌دبستانی است.

او افزود: خاطرنشان کرد: تمامی اطلاعات گردآوری و جمع‌بندی شده از فرآیند فرایند سنجش نوآموزان در اختیار حوزه‌های پرورشی، آموزش ابتدایی و علوم پزشکی به‌منظور ارائه خدمات موردنیاز به دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمدگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سلامت عمومی، وضعیت جسمانی، شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و واکسیناسیون عمومی نوآموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.