رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در تفتان اجرا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای اجرای طرح اکرام بسیجیان نیازمند بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

مهدی قویدل حیدری  بیان کرد: توزیع   بسته های معیشتی  با هدف خدمت بی‌منت و در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در ارائه کاهش آلام نیازمندان در شهر نوک‌آباد تفتان انجام شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل آرد، روغن، برنج و حبوبات بوده که ارزش کلی آنها بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه در برداشت.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه تفتان ادامه داد: اجرای مستمر رزمایش کمک‌های مؤمنانه و خیرخواهانه در راستای اکرام بسیجیان کم دست و ناتوان مالی از منویات رهبر معظم انقلاب بوده که کار شناسایی این نیازمندان از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام و کمک‌رسانی به آنان صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم و معاینه سلامتی و درمانگری از دیگر اولویت‌هایی بوده که با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان کار ویزیت رایگان بیماران انجام و در صورت نیاز به مراکز درمانی تخصصی‌تر اعزام می‌شوند.
قویدل حیدری با بیان اینکه در طرح ویزیت رایگان جمعیت زیادی از مردم شهر نوک‌آباد از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند، گفت: این اقدام با هدف دلجویی از نیازمندان و زنده نگهداشتن ایثارگری‌ها و رشادت‌های آزادگان و جانبازان جهادگر در هشت سال جنگ تحمیلی در امر خدمت‌رسانی به مجروحان در جهت سلامتی مردم انجام شد.

 
 

برچسب ها: معیشتی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار