ثبت حدود ۱۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی اردبیل

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته از ثبت حدود ۱۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

منصور نجفقلیزاده در بازدید از سامانه هوشمند محور سرچم گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۴۰۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۵۵ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۳۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶ میلیون و ۷۹ هزار و ۶۵۵ تردد در مبادی خروجی ثبت شده بود در ۹ ماهه گذشته افزایش بیش از ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

نجفقلیزاده ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۹۵ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۹ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محور‌های اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محور‌های پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۹ ماهه گذشته ۱۰ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۱۸۷ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس، ۹ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۸۸ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نجفقلیزاده در مدت یاد شده از ثبت ۹ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۳۰۸ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

او محور بران –سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و محور مشگین شهر- کنگرلو را دارای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز عنوان کرد و گفت:در ۹ ماهه گذشته ۲۸۷ هزار و ۴۲۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۲۵۴ هزار و ۲۸۵ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۲۴۲ هزار و ۱۱۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

معاون فنی وراه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

نجفقلیزاده فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محور‌های استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.