امام جمعه بندرعباس :

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عظمت است

امام جمعه بندرعباس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عظمت ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: همه با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهیم ادامه دهنده راه شهیدان هستیم و دشمنان نظام بار دیگر مایوس می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بیست و دوم بهمن روز همدلی ملت ایران و بیعت دوباره امت با ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رمز صلابت و عزت جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی است.

امام جمعه بندرعباس گفت: رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و آموزه‌های اسلام از دیگر عوامل ماندگاری و حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: اگر می‌خواهیم به کشور از طرف دشمنان آسیبی وارد نشود باید از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: پیشرفت در بخش‌های هوا فضا، سلول‌های بنیادین، شرکت‌های دانش بنیان و پزشکی از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: بر اساس آمار‌ها جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت از کشور آمریکا نیز در بسیاری از معیار‌ها جلوتر است.

امام جمعه بندرعباس گفت: آشنایی بیشتر مردم نسبت به مسائل داخلی و بین المللی و رشد اقتصادی از برکات نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خوبی بیان نشده است، افزود: مدیران و مسئولان تلاش‌ها و عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان با حضور در بین مردم و اطلاع از مشکلات آنان در جهت رفع مطالبات تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان افزود: این سفر دستاورد و برکات زیادی برای استان داشت و مشکلات و خواسته‌های مردمی بیان شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: موضوع بافت فرسوده و ساخت پل خلیج فارس از مهمترین مصوبه‌های این سفر بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: موضوع تردد خودرو‌ها با پلاک منطقه آزاد در استان نیز در جلسه شورای اداری مطرح شد که رئیس جمهور به این مسئله عنایت داشتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: موضوع زمین‌هایی که مردم از گذشته تاکنون در آن کشاورزی کرده اند و حالا مسئولان می‌گویند بر اساس قانون جز منابع طبیعی است نیز مطرح شد.

 وی گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم این موضوع را بررسی کنند تا قانون اصلاح شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان افزود: در این ماه روزه داری و ذکر صلوات بسیار سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان باشاره به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: پاسداران با اقتدا به سرور و سالار شهیدان در جهاد سخت و نرم شرکت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: سپاه بازوی توانمند برای نیرو‌های مسلح است که با هماهنگی ماموریت‌ها را جلو می‌برند.

امام جمعه بندرعباس افزود: چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز نام گرفته است و جانبازان شهدای زنده ما هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه گفت: سه هزار نفر مشمول عفو رهبری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی شدند که هزار نفر مربوط به هرمزگان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصلاح الگوی مصرف در بخش آب افزود: اگر هر ایرانی یک لیتر در مصرف آب صرفه جویی کند، مقدار زیادی از آب هدر نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رسانه ها، صداوسیما، معلمان، هنرمندان، علما و مبلغان در جهت فرهنگ سازی صرفه جویی مصرف آب بیشتر تلاش کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار