تامین کالای اساسی عید و ماه مبارک رمضان در یزد

معاون اقتصادی استاندار یزد گفت: اقدامات لازم برای تامین کالا‌های اساسی عید نوروز و ماه مبارک رمضان در استان پیش بینی شده است.

محمدعلی شاه حسینی معاون اقتصادی استاندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: پیش بینی برای تامین کالا‌های اساسی گوشت مرغ، قرمز، برنج، حبوبات، شیرینی، خرما و میوه انجام شده است.

وی افزود: امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فضایی نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع با حضور تمامی تولیدکنندگان عمده استان برگزار می‌شود. مواد غذایی و اقلام تنظیم بازار در این نمایشگاه با توجه به عرضه مستقیم و بدون واسطه حتی تا ۴۰ درصد ارزانتر به دست مردم می‌رسد.

معاون استاندار تأکید کرد که این نمایشگاه در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و در کنار این نمایشگاه نیز تولیدکنندگان بزرگ استان به عرضه پوشاک و کفش می‌پردازند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵ هزار تن ذخیره مرغ شرکت پشتیبانی دام استان است و هزار تن پرتقال و سیب خریداری شده و بخشی از آن در سردخانه استان ذخیره شده است. 

شاه حسینی اظهار داشت: واردات بخشی از گوشت منجمد گوساله و گوسفند و گرم گوسفند انجام و ذخیره شده است و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی افزود: گوشت گوسفند وارداتی گرم و منجمد اختصاص یافته به استان را در مراکز سکو‌های تنظیم بازار، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها و هایپر مارکت توزیع می‌کنیم. 

معاون استاندار در مورد طرح فجرانه کالا برگ گفت: نزدیک به چهار هزار فروشگاه به سیستم کالا برگ وصل شده و ۱۱ قلم کالا از ۱۷ اسفندماه شارژ مجدد خواهد شد. فروشگاه‌های متخلف نیز از سیستم حذف خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار