تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی آماده پذیرش گردشگران است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان از آمادگی ۱۰ مرکز اقامتی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با ظرفیت ۳۵۰ تخت برای جذب گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان روز جمعه در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری تویسرکان از مراکز اقامتی شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۲ سفره خانه سنتی با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی هستند که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته‌های یازده گانه آن، شرایط عمومی شهرستان را به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران در ایام نوروز مطلوب ارزیابی کرد.

مسئول واحد بهداشت محیط و کار مرکز بهداشت تویسرکان نیز گفت: در طرح تشدید نظارتی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گشت‌های بازرسی بهداشت‌کار و محیط مرکز بهداشت از اقامتگاه‌ها و سفره‌خانه‌های شهرستان تویسرکان بازدید کردند.

احمد قلخان باز افزود: گشت مشترک بازرسی از هتل، مهمان‌سرا‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی تویسرکان توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی و سلامت محیط و کار انجام شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و کار مرکز بهداشت تویسرکان گفت: در این گشت‌ها هتل، سفره خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها بازدید شد و ضمن بازدید بهداشتی و ارائه آموزش و تذکرات لازم، نسبت به انجام نمونه برداری میکروبی از آب شرب مصرفی این واحد‌ها و نیز یدسنجی نمک مصرفی و همچنین کلرسنجی آب اقدام شد.

تویسرکان ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری است.

تویسرکان، بهشت غرب ایران زمین علاوه بر برخورداری از آثار و ابنیه متنوع تاریخی و فرهنگی از آب و هوا و اقلیمی مسحور کننده و جذاب برخوردار است که هر سال با جلوه گری‌های ظریف، گردشگران را به سوی خود می‌کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.