فعالیت بیش از ۵۰ شرکت تولید تعاونی روستایی در استان اردبیل

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی در استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند.

فرهاد ثنایی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و ۱۵۰۰ شخص حقیقی در ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند.

او اظهار کرد: مدیریت امور اراضی استان آمادگی دارد با مد نظر قرار دادن جهش تولید و جذب حداکثر مشارکت مردمی در طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی، نسبت به اعمال تخفیف حداکثری در مطالبات و عواید مربوطه به بهره‌بردارانی که در راستای جهش تولید محصولات استراتژیک طبق نظر و تأیید دستگاه متولی مشارکت داشته باشند، اقدام کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و ۱۵۰۰ شخص حقیقی در ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه طرح‌های کشت محصولات کشاورزی و باغداری مشغول به فعالیت هستند.

ثنایی تصریح کرد: نزدیک به هزار نفر در زمینه طرح‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در ۹ هزارو ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، دامپروری و صنعتی فعال هستند.

او گفت: در صورتیکه تولیدات این افراد در راستای برنامه‌های دولت در زمینه جهش تولید و رعایت الگوی کشت باشد، می‌توانند از حداکثر تخفیفات اشاره شده استفاده کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.