رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه امداد و نجات انجیلاق باید با دریافت اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، گفت: برای این طرح هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار