بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس

با اجرای طرح خدمات یکپارچه نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس تاکنون ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده اند.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: تا پایان هفتم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر فارس به بیش از ۱۴۳ هزار مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کرده اند.

او افزود: در نوروز امسال علاوه بر ۹۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و مرکز اطلاع رسانی، ۵۰ پایگاه ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و شهر‌های استان برپا شده و امدادگران با خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت ویژه رانندگان با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی، آموزش‌های کوتاه امدادی، پایش سلامت از طریق سنجش فشار خون و قند خون و خیمه‌های نماز راهنمای مسافرین نوروزی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: این ایستگاه‌ها در قالب بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی برپا شده است.

طرح خدمات یکپارچه نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
اخبار دیروز ۱۱ میگی در پی بارندگی هایییی دو روز گدشته در شیراز در یکی از روستاهاییی اطراف شیراز متاسفانه یی مادر با ۵ فرزندش در گل و لایییی در عمق ۸ متریییی در باطلاق فرو رفتن جان بختن و نیرو هایییییی امدادییی حلال احمر نتوانستن انان رو نجات دهند
آخرین اخبار