انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: جمهوری اسلامی ایران آغاز حرکت پایانی بشر برای آماده شدن جهت ظهور حجت است این انقلاب آغازگر رکت آزادی‌خواهان جهان برای مقابله با ظلم ستم و کفر است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از روز‌های بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان یوم الله ۱۲ فروردین است روزی که مردم بر جاهلیت دوم خط بطلان کشیدند و حاکمیت اسلام و الله را انتخاب کردند این حماسه بزرگ با رهبری امام خمینی(ره) صورت گرفت.

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب حرکت جمهوری اسلامی نه تنها کند نشده است بلکه با صلابت و قدرت تمام در حال پیشروی است و این حرکت انقلابی باعث بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان نیز شده است.
او تاکید کرد: امروز دشمن با تمام قوا برای ضعیف جلوه دادن جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و تمام تلاش آنها برای ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همیشه با تاکید بر نقش مردم سعی در خنثی کردن توطئه دشمنان داشته است همانطور که در شعار امسال نیز با اشاره به مردم به رفع مشکلات اقتصادی کشور با کمک مردم تاکید کرده است.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به سیاست آمریکا در قبال ایران گفت: میان‌ جمهوری‌خواهان و دموکرات برای دشمنی با ایران تفاوتی وجود ندارد بلکه حکومت آمریکا با ایران و اسلام مشکل دارد آنها می‌دانند ایران دست برتر منطقه است و تمام تلاش آنها برای کمرنگ کردن نقش ایران در منطقه با شکست مواجه شده است.
حسینی همدانی در ادامه با اشاره به وقایع فلسطین و طوفان الاقصی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان مقاومت فلسطین مطرح کردند پیروزی نهایی با ملت فلسطین است.
او افزود: امروز جبهه‌های مختلف مقاومت از لبنان سوریه، عراق، یمن و ایران ضربات متعدد و جبران ناپذیری بر اسرائیل و آمریکا زده‌اند و هر روز شاهد تضعیف بیشتر جبهه کفر و ستم هستیم.
 امام جمعه کرج تاکید کرد: امروز مقاومت می‌تواند هر روزی که بخواهد طوفان جدیدی به راه اندازد طوفانی که پیکره ظالمان جهان را درهم می‌کوبد.
او تصریح کرد: امروز سازمان‌های جهانی مایه ننگ بشر شدند این سازمان‌ها باید از خود بپرسند در آینده چگونه می‌توانند این حجم از سکوت در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل را شرح دهند.
آیت الله حسینی همدانی در پایان شب قدر را‌ از مهم‌ترین شب‌ها در زندگی هر فرد دانست و گفت: شب قدر شبی است که جهت و روزی یک ساله بلکه یک عمر فرد را مشخص می‌کند و در این شب باید در آن به امام عصر ارواحنا فدا توجه ویژه داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.