برپایی بیش از ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد البرز در شب های قدر

همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌های کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، بیمار و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند. گفت: بیش از ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

البرزی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی یابی البرز در امام زاده ها، مصلی ها، مساجد، حسینیه ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و عزیزانی که تمایل به مشارکت در طرح اکرام را دارند، می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند و مبالغ اهدایی این عزیزان مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های استان البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

برچسب ها: کمیته امداد ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.