یک میلیون و ۴۱۰ هزار تردد ورودی و خروجی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیون و ۴۱۰ هزار تردد ازمبادی ورودی و خروجی استان از آغاز اجرای طرح نوروزی ثبت شد که نسبت به نوروز پارسال کاهشی است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تردد یک میلیون و ۴۱۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان، گفت: این تعداد ورود و خروج که از ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین ثبت شده، ۵.۲۶ درصد نسبت به نوروز پارسال کمتر است.

وی درخصوص تردد از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی هم اضافه کرد: در این بازه زمانی بیش از ۱۷۴ هزار تردد در این پایانه‌های پنجگانه ثبت شده که پایانه رازی خوی با بیش از ۷۱ هزار مسافر پر ترددترین مرز به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیش از ۱۲۹ هزار مسافر در قالب ۱۹ هزار و ۲۴۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابجا شده اند.

وی با تاکید بر بهبود شاخص‌های طرح نوروزی در خصوص امنیت سفر اضافه کرد: با ایجاد امنیت سفر، تردد ۸ میلیون و ۱۲۹ هزار وسیله نقلیه در محور‌های آذربایجان‌غربی ثبت شده است.

دست نشان گفت: در طول مدت اجرای طرح نوروزی، نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش حدود سه درصدی تردد در جاده‌های استان مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.