راهپیمایی روز قدس با صلابت تر از گذشته در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با صلابت تر از گذشته برگزار می‌شود.

 حسن برشکی در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود و دنیا بداند مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

وی عنوان کرد: ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهانی قدس و لزوم حمایت از جهاد ملت فلسطین و همچنین حمایت از ستمدیدگان عالم بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد: روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل ضرورت دارد با برنامه‌ریزی صحیح و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، زمینه حضور چشمگیر همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان به همراه خانواده ها و اولیا در راهپیمایی روز قدس فراهم شود.

وی افزود: تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن حضور گسترده در این راهپیمایی، نسبت به برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و هنری نظیر ایستگاه نقاشی، عکاسی، نمایشگاه مدرسه انقلاب، اجرای سرود میدانی، راه اندازی پویش ها و برنامه‌هایی از این قبیل در مسیر راهپیمایی اقدام کنند.

بروشکی به اهمیت و نقش رسانه و تاثیرگذاری آن در بین مردم اشاره کرد و گفت: از ظرفیت بی بدیل و کم نظیر رسانه باید به نحو شایسته در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه بهره گیری شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار