جهان اسلام در حال بدست آوردن یک پیروزی بی بدیل است

استاندار کرمانشاه گفت : به لطف الهی و ثمره خون‌های مظلومانه ریخته شده در غزه، جهان اسلام در حال بدست آوردن یک پیروزی بی بدیل و جهان استکبار در حال دریافت یک شکست تاریخی و تمدنی است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز جمعه در آیین راهپیمایی روز قدس در مسجد جامع کرمانشاه و در جمع راهپیمایان گفت : حتما این روز‌ها می‌بینید که سوالاتی رد و بدل می‌شود که چرا ما می‌گوییم جبهه اسلام در حال پیروزی قطعی است و اسراییل شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه به لطف الهی و ثمره خون‌های مظلومانه ریخته شده در غزه جهان اسلام در حال بدست آوردن یک پیروزی بی بدیل و جهان استکبار در حال دریافت یک شکست تاریخی و تمدنی است بیان کرد: اگر یک زمانی فلسطین مساله جهان اسلام بود، امروزه به مساله اول بشریت و انسانیت در جهان تبدیل شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در غزه فرهنگ ایثار و شهادت خودنمایی می‌کند اضافه کرد: بزرگترین تجمعات امروزه در حمایت از مردم غزه در بیشتر نقاط دنیا اتفاق می‌افتد و این نتیجه صدور انقلاب اسلامی مردم ایران است.

وی با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم روزه دار استان در راهپیمایی روز قدس ادامه داد: سیلی بزرگی که جهان اسلام به رهبری نظام جمهوری اسلامی به استکبار و اسراییل می‌زند در واقع شلیک موشک نیست بلکه آن است که اسراییل امروزه در یک دوگانگی مرگبار گرفتار آمده است که یکی تداوم جنگ و ادمه فریاد مظلومیت مسلمانان و رسوایی تفکر وحشی حاکم بر غرب است و دوم پایان جنگ بدون رسیدن به یک هدف و پذیرش فضاحت یک شکست تاریخی است.

صحرایی افزود: در شرایط حاضر اسراییل غاصب هر کدام از این دو طرف را انتخاب کند برای وی یک نوع شکست محسوب می‌شود از اینرو تلاش می‌کند خود را از این منجلاب خارج ساخته و با شروع جنگ با کشوری بزرگ و مقتدر مانند ایران از شکست از یک گروه مقاومتی خود را خلاص سازد و اینجاست که ما باید تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه برمبنای آیات قرآن کریم و سیره و سنت معصومین (ع) پیروزی یقینا متعلق به جهان اسلام و شکست در انتظار در انتظار جبهه کفر است افزود: پیروزی یقینا از آن مومنین است و بزودی شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و شاهد اضمحلال غده چرکین نظام صهیونیستی خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.