بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب لنده از طرح‌های عمرانی بخش موگرمون

دادستان عمومی و انقلاب لنده گفت: طبق قانون با هرگونه کم کاری برای به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های نیمه تمام برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در بازدید از پل نیمه تمام روستای وحدت آباد، بر ضرورت تکمیل این طرح تاکید کرد.

رضا رستم نژاد افزود: این طرح در سال ۱۳۹۸ با وجود بودجه‌ای بسیارکم قابل بهره برداری بود، ولی کم کاری مسولان وقت و وعده‌های مکرر باعث شد تا این پل همچنان تکمیل نشود.

رستم نژاد گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم مردم به موضوع طرح‌های نیمه تمام در سطح شهرستان ورود کرده و به طور مداوم و مستمر پیگیر پیشرفت آنها می‌باشد.

وی همچنین گفت: طرح گازرسانی به این منطقه تاکنون در چند نقطه معارضاتی داشت که با پا در میانی مردم و دادستانی این معارضات برطرف شد.

بخشدار موگرمون هم در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه طرح گاز رسانی به بیش از ۱۰روستای این بخش در حال انجام گفت: در این طرح بیش از ۱۷کیلومتر کار لوله گذاری انجام خواهد شد که هم اکنون ۱۰کیلومترآن اجرا گردید.

آخش افزود: در صورت نبود معارضات، کار لوله گذاری تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

بخشدارموگرمون در مورد پل روستای وحدت آباد هم گفت: پل روستای وحدت ۶۵ درصد پیشرفت کاری داشته و بنا به قول مساعد استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

روستای وحدت آباد بخش موگرمون در ۱۷کیلومتری شهر لنده واقع می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارس
۰۸:۰۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
به تو چه ربط داره قصد این کار فقط خودنمایی برای خودت بود نه مردم. لطفا بچسب به کارقضایی و پیگیر ظلم هایی باش که ناحق به مردم اجرام میشود.