عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

یوسفی گفت: با عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه را درهم شکستیم.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آرمان استقلال و عزتی بود که به برکت حضرت امام خمینی (ره) و خون ۲۳۰ هزار شهید مثل حاج قاسم‌ها، شهید زاهدی‌ها و شهدای مقاومت مثل ابومهدی المهندس، فاطمیون و زینبیون شکل گرفت.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق برای عزت و جلوگیری از ماشین کشتار جمعی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ‌های نیابتی با درایت، تدبیر و ژرف‌نگری حضرت آقا صورت گرفت.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال مورد ظلم قرار گرفته و ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین که آمریکا و اسرائیل حامی‌اش بوده، داشته است همچنین شهدای هسته‌ای و دانشمندانی مثل شهید طهرانی مقدم و احمدی روشن را تقدیم انقلاب کردیم و امروز در قله اقتدار ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: با عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی از کشور‌های دیگر که در پدافند به صهیونیست‌ها کمک کردند را درهم شکستیم و جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۵۰ موشک بالستیک و پهپاد که با همت و توانمندی نیرو‌های داخلی، جوان و متخصص که در تحریم‌های ظالمانه با نگاه خودمحوری ساختند در یک جنگ الکترونیک آنها را از اقصی‌نقاط ایران به پرواز درآوردند و به آن اهدافی که می‌خواستند شلیک کردند.

یوسفی با بیان اینکه حجم تخریب مهم نیست بلکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران مهم است، تصریح کرد: پاسخ ایران به اسرائیل ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شد، چون کنسولگری خاک آن کشور است و اسرائیل به آن تعدی کرد به همین دلیل قلم پای آن را شکستیم و هر کشور دیگری بخواهد نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود حالا چه غاصبان صهیونیست باشند و چه کشور‌های دیگری که بخواهند عملیات را از خاکشان انجام دهند.

وی تاکید کرد: دوران بزن و دررو تمام شده و معلوم شد هیمنه ارتش سوم، چهارم، پنجم و ششم جهان چیزی به جز بلوف نبوده است و امروز آزادگان جهان از عملیات وعده صادق خوشحال شدند، اما کسانی که خوی درندگی دارند بیش از ۳۴ هزار شهید فلسطینی در جنگ غزه و بیش از ۱۲۰ هزار شهید در هفتاد سال گذشته در فلسطین را نمی‌بینند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مردم آزاده دنیا در سوئیس، انگلیس، آمریکا و در بسیاری در کشور‌های غربی تظاهرات چند ده هزار نفری در محکومیت کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در دفاع از زنان و کودکان غزه انجام دادند، اما دولتمردان غربی آنها را نمی‌بینند و بیدار نشدند و مثل شهرک‌نشینان مستاجر عاریه‌ای رژیم غاصب زمانی بیدار شدند که موشک‌ها و پهپاد‌های ایران در بالای سرشان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
افتخار می کنم که ایرانیم به خاطر غیور مردان نیروهای مسلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دم نیروهای مسلح ایران عزیزممممم گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل و مزدوران وحامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ع.ص
۱۷:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا بعضی‌ها اینجور فکر میکنند ،اسراییل وامثالهم که جنایات کثیف انجام میدهند هیمنه ندارند،جنایتکاران در طول تاریخ بشریت قوم الظالمین ونفرین شده خداوند متعال و پیامبر ص وانبیاو اولیا بوده و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر نیروهای مسلح ایران
آخرین اخبار