پیگیری قرارگاهی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نهضت ملی مسکن که یکی از راهبرد‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم نیز است به صورت قرارگاهی و جهادی در استان ضروری پیگیری می‌شود.

غلامعلی حیدری در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این اقدام مهم و موثر دولت سیزدهم در خصوص تخصیص اعتبارات تملک دارایی استان‌های سردسیر در نیمه نخست سال با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و محدود بودن زمان انجام طرح‌های عمرانی گامی موثر و کارساز است.

وی افزود: در این ارتباط، درصد خوبی از اعتبارات تملک دارایی چهارمحال و بختیاری در اردیبهشت‌ماه تخصیص داده شد و همین امر منجر به فعال شدن طرح‌های عمرانی استان شده است.

حیدری اضافه کرد: انتظار می‌رود با این تغییر رویکرد در تخصیص اعتبارات درصد قابل توجهی از پروژه‌ها در استان به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تصویب ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌‍نشین در سفر دور دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: این ستاد گامی مهم و اساسی برای تحول آفرینی و پیشرفت استان‌های زاگرس نشین به خصوص در بخش اشتغال به شمار می‌رود.

حیدری گفت: ستاد توسعه استان‌های زاگرس نشین گامی مهم برای برطرف کردن غبار محرومیت از چهره مناطق زاگرس به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت تحقق شعار سال در استان، بیان داشت: کارگروه‌های اقتصادی، صنعتی و عمرانی با کارکرد مشخص و به صورت قرارگاهی در راستای جهش تولید با مشارکت بخشی مردم در استان تشکیل و کار آنها به صورت مستمر و دقیق دنبال می‌شود.

حیدری اظهار داشت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه کشاورزی، گردشگری، بومگردی، مسکن و جوانی جمعیت است.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از راهبرد‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: پیگیری نهضت ملی مسکن به صورت قرارگاهی و جهادی در استان ضروری است.


بیشتر بخوانید


حیدری افزود: در این خصوص بهترین و موثرترین راهکار برای پیشرفت نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری ایجاد گروه‌های ساخت است.

وی با تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فعالیت‌ها و کار‌های قرآنی اجرا شده در استان، بیان داشت: با توجه به تاثیرگذاری کانون‌های قرآنی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تقویت و حمایت کامل از این کانون‌ها و جلسه‌های خانگی قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوی فرهنگی نقش موثری در ترویج معنویت و تقویت اعتقادات معنوی آحاد جامعه دارد.

وی گفت: با توجه به خدمات دولت سیزدهم؛ دست اندرکاران اطلاع رسانی استان باید در قالب کار‌های تحولی و جدی در این خصوص اقدام کنند.

حیدری با تاکید بر ضرورت اقناع افکار عمومی، اضافه کرد: باید با راهکار‌های خلافانه و نوآورانه و همچنین با استفاده از تبلیغات محیطی با نظارت شورای اطلاع رسانی گام‌های موثری در این خصوص برداشته شود.

وی بر ضرورت تعریف پیوست رسانه‌ای با هدف امیدافزایی در اجرای طرح‌های مختلف استان برای مقابله با هجمه‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه تاکید کرد.

حیدری با اشاره به گرامیداشت روز معلم و کارگر، گفت: امروز دشمن با تمام توان در حال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است، بنابراین این مناسبت‌ها فرصت مناسبی برای جهاد تبیین در جامعه به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به ۲۰ بهمن روز چهارمحال و بختیاری، افزود: اجرای برنامه‌های مفید و سالم به مناسبت روز شهرکرد ضروری است.

حیدری همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو در تهران، ادامه داد: این نمایشگاه در راستای زنجیره ارزش و معرفی محصولات و توانمندی‌های صادراتی کشور برگزار شده و فرصتی مهم و موثر برای استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار