رشد ۷.۵ درصدی حمل کالای اساسی توسط ناوگان جاده‌ای از بنادر کشور

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: در فروردین میزان جابه جایی کالا‌های اساسی از بنادر به ۱.۵ میلیون تن رسید که رشد ۷.۵ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  ميزان جابجايی کالا از بنادر در سال گذشته  ۵۵۵ ميليون تن بوده که رشد ۱۰ درصدی  نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن داشته است گفت:  ميزان جابجايی محمولات گروه كشاورزی دامی غذايی در سال گذشته بيش از ۱۰۲ ميليون تن بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۷ درصد رشد داشته است. 

وی افزود: ميزان جابجايی كالاهای اساسی حمل شده از بنادر كشور در سال گذشته برابر با ۲۱.۶ميليون تن بوده است. 

 مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل  اظهار کرد: ميزان جابجايی كالاهای اساسی حمل شده از بنادر كشور توسط ناوگان جاده ای در فروردين ماه امسال بالغ بر ۱.۵ميليون تن بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۷.۵درصد رشد داشته است. 

وی با بیان اینکه  سازمان راهداری اقدامات ویژه ای در خصوص تسریع در حمل کالای اساسی  در دستور کار خود قرار داده است افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با برنامه ریزی و فعالیت مستمر با همت تلاشگران حمل و نقل اعم از رانندگان و شرکت های حمل و نقل بدون وقفه و در تمامی ايام، نسبت به پیگیری و هماهنگی جهت حمل كالاهای اساسی اقدام می کند.

حمدالهی اظهار کرد: باتوجه به تلاش های موثر و مستمر و فراخوان های متعدد جهت جذب ناوگان و اعزام آنها برای حمل کالاهای اساسی و ایجاد بستر بسیار مناسب ناوگان آماده حمل در بنادر کشور، در صورت مناسب بودن وضعیت تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادرکشور و همچنین درخواست حمل کالا توسط صاحبان کالا اعم از دولتی و خصوصی، ظرفيت وآمادگی كامل جهت حمل کالاهای اساسی توسط رانندگان و ناوگان فعال در زمينه حمل و نقل فراهم است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار