کشف سیگار و تنباکوی قاچاق از دو خودروی شوتی

رئیس پلیس اقتصادی مازندران از کشف ۵۰۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۵۴۰ پاکت تنباکو قاچاق از دو خودروی شوتی در شهرستان بابل خبر داد.

 سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی طی اقدامات فنی و اطلاعاتی دو خودروی شوتی که از استان تهران وارد شهرستان بابل شده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این دو دستگاه خودروی شوتی، تعداد ۵۰۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و ۵۴۰ پاکت تنباکوی خارجی قاچاق را به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه در این رابطه هر دو خودرو به پارکینگ منتقل و دو متهم نیز دستگیر شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار