اختصاص مطالبات سنوات شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد به خود استان

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: وصول مطالبات سنوات قبل، برای توسعه طرح‌های برق رسانی به صورت صددرصد به خود استان اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در شاخص های اساسی رشد خوبی در سطح استان داشتیم که به همت مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد است.

ذبیحی با بیان اینکه درحال گذر از مدیریت سنتی هستیم افزوددر حال تبدیل مدیریت جدید به مدیریت فعال و هوشمند هستیم تا ۵ سال پیش شرکت توزیع یک شبکه مجموعه ای از سیم ها و کابل بودیم.

وی اضافه کرد در حال حاضر موضوع سیستم توزیع مطرح است از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ مولدین فتوولتای استان دوبرابر شده و در برخی تعرفه ها کنترل پذیری ۱۰۰ درصد شده است ما دیگه با یک مجموعه سیم ترانس و کنتور مواجه نیستیم یک مجموعه تولیدی داریم مولد است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: یکی از موضوعات در شرکت توانیر اصلاح جریان مالی صنعت برق است و یک فرصت خوب برای شرکت های توزیع و برای مردم است که با اصلاح فرایندها و رویه و بهبود جریان مالی بتوانیم خدمات بهتری ب مردم ارائه دهیم.

ذبیحی افزود: با بوجه به شرایط استان و پراکندگی هایی که وجود دارد و قیمت تمام شده کاررا بالا می برد و جای کار زیاد وجود دارد با موافقت مدیران عالی، وصول مطالباتی که از سنوات قبل روی هم انباشته شده است این بخش از ورودی ها را صددرصد ب خود استان اختصاص بدیم تا استان از آن متنفع شود.

وی به پویش ملی با انرژی اشاره کرد و گفت: امسال پویش با انرژی با کمک مردم برای صرفه جویی و خوب مصرف کردن دیده شده و برای این پویش پاداش ها و جوایز ویژه ای درنظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار هم در جلسه تودیع و معارفه گفت: توپوگرافی ویژه استان و پراکندگی جغرافیایی باعث افزایش هزینه ها شده در سال گذشته در جابجایی تیرهای برق ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد

روستا افزود: طرح ها پژوهش محور و آینده نگر باشد تا در دراز مدت هزینه ها کاهش پیدا کند

وی اضافه کرد: مهم ترین مشکل استان قطعی مکرر برق و شبکه های فرسوده است که انتظار می رود در دستور کار قرار داده شود و اعتبارات را افزایش دهید

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هم در این آئین گفت: در مدیریت هوشمند جدید و تغییر از سنتی ب هوشمند و در همین مسیرمهم ترین برنامه ما موضوع قابلیت کاهش خاموشی است در یک سال گذشته کاهش هزار دقیقه ای داشتیم ولی جای کار زیادی وجود دارد

گفتنی است در پایان جلسه از خدمات مرادی مدیرعامل سابق تقدیر و روستایی به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد

گفتنی است بعد از این آئین دیسپاچینگ(مرکز کنترل و فوریت های شبکه برق )استان افتتاح و همچنین ۱۰ خودروی اتفاقات سایپا و یک بالابر و یک دیزل ژنراتور با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به ناوگان شرکت برق اضافه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.