فعالیت ۴۰ هزار عضو داوطلب در هلال احمر استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در استان یزد، ۴۰ هزار عضو داوطلب داریم که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت جمعیت هلال احمر و اهداف بشردوستانه این جمعیت هستند.

عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده، افزود: سازمان جمعیت هلال احمر، سازمانی که با حضور جوانان داوطلب در عرصه‌های مختلف مشکل گشا بوده است. 

وی ادامه داد: جوانان داوطلب در این سازمان در بحران‌ها در کنار مردم هستند و عاشقانه به دل به خطر می‌زنند و همنوع را نجات می‌دهند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت:با حضور نیرو‌های هلال احمر تاکنون پیامد‌ها و خسارت‌های جانی و مادی در خیلی از بحران‌ها کم شده است و آموزش کمک‌های اولیه، خدمات پزشکی و توانبخشی از جمله خدمات نیرو‌های هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:در استان یزد، بیش از ۴۰ هزار عضو داریم که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت مردم وجمعیت هلال احمر هستند. 

عشقی گفت:این نیروها، در سال گذشته در بیش از ۳۰۰ حادثه جاده‌ای در استان نقش آفرینی کردند.

همچنین عشقی افزود: ۱۲ پایگاه امداد جاده‌ای ۲۴ ساعته فعال در استان داریم و ۱۱۲ شماره‌ای است که در جاده‌ها ۲۴ ساعته جوابگوی هر حادثه و اتفاقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.