ممنوعیت ورود و توقف موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه بوعلی

طبق اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان همدان عبور و توقف وسایل نقلیه در پیاده راه بوعلی ممنوع و در صورت عدم رعایت قانون وسیله نقلیه توقیف می‌شود.

با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم شهروندان ساماندهی و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در پیاده راه بوعلی از مراجع ذی صلاح بوده در این زمینه با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی و راهور از روز گذشته طرح ممانعت ورود موتورسیکلت‌ها در پیاده راه بوعلی اجرا شد.

در این طرح مقرر شد طبق مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان کلیه معابر ورودی به پیاده راه بوعلی با طرح‌های جدید مسدود گردد و قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی‌های لازم در قالب فضای مجازی و نصب بنر صورت بگیرد.

در این طرح پلیس راهور اقدام به اعمال قانون و جریمه نموده و ماموران فراجا در کنار ماموران شهرداری نسبت به کنترل ورود و خروج موتورسیکلت‌ها اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مکاتبات و تذکرات لازم به صنوفی که در پیاده راه بوعلی اشتغال دارند برای همکاری با این طرح انجام شده و مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری ترتیبات لازم برای عدم ورود موتورسیکلت‌های بساط گستران به پیاده راه بوعلی اتخاذ می‌کند. 

پارکینگ‌های اطراف پیاده راه بوعلی به ویژه پارکینگ سینا برای اختصاص محل مخصوص برای پارک موتور‌ها آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند همدانی
۱۵:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام
لطفا به مسئولین بفرمایید درر قسمت پیاده راه های بلوار ارم هم موتورسیکلت ها توقیف شوند.

دائم مزاحمت برای خاونواده ها و افرار پیاده فراهم کردند و بسیاری از اوقات جرات نمیکیم فرزندان را برای پیاده روی وبه این بلوار ببریم.
بگذریم که باعث مزاحمت برای نوامیس مردم هم میشوند.

از زمانی که یاد دارم متاسفانه این مشکل در بلوار ارم همدان وجود داشته و کسی نیست که رسیدگی کنند و تردد موتورسیکلتها در داخل پیاده راه یک امر عادی شده است

یا حق