آزار و اذیت دانشجویان حامی فلسطین در فضای مجازی توسط یک وبسایت اسرائیلی

برخی دانشجویان حامی فلسطین می‌گویند در ماه‌های اخیر نام و اطلاعات شخصی آنان در یک وبسایت اسرائیلی منتشر شده و هدف خشونت آنلاین قرار گرفته‌اند.

یک وبسایت اسرائیلی به نام «ماموریت قناری» در ماه‌های گذشته معترضان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را پیدا کرده و ضمن انتشار اطلاعات خصوصی آنها در فضای مجازی، دست به اذیت و آزار آنان در اینترنت زده است.

به گزارش المیادین، «لیلا سید» که یک دانشجوی مصری-آمریکایی است، می‌گوید چند هفته پس از اینکه در تجمعی برای حمایت از فلسطین شرکت کرد، پیامی از دوستش دریافت کرده و متوجه شد که عکس و مشخصات خصوصی او در این وبسایت اسرائیلی منتشر شده و به یهودستیزی متهم شده است. این زن پس از باز کردن وبسایت و جستجو در آن عکس خود را پیدا می‌کند که مربوط به تظاهرات ۱۶ اکتبر در دانشگاه «پنسیلوانیا» است. روی این عکس با فلش‌های قرمزی حضور او در جمع را برجسته کرده بودند و اطلاعاتی در خصوص تحصیلات و نمایه شبکه‌های اجتماعی او نیز نوشته شده بود. دیگر کاربران صهیونیست نیز در قسمت نظرات ضمن توهین به لیلا نوشته بودند که او آینده‌ای ندارد و «کاندیدای تبعید به غزه» است!

کاربران دیگری نیز در هفته‌های گذشته تجربه‌های مشابهی را به اشتراک گذاشته‌اند و گفته‌اند از سوی کاربران طرفدار اسرائیل مورد آزار و اذیت آنلاین واقع شده‌اند. کاربران صهیونیست خواستار اخراج این افراد از دانشگاه یا حتی مرگ آنان شده بودند.

گفتنی است، با وجود آزار و اذیت آنلاین، حمایت از فلسطین به شکل‌های متفاوت در دانشگاه‌های سراسر آمریکا ادامه دارد و به کشور‌های دیگر نیز گسترش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
می‌توانند از سایتها شکایت کنند به صورت جمعی ،یک سایت تشکیل بدهند و عضو بگیرند و همه شکایت را امضای الکترونیکی کنند ،بهش میگن دیتا پروتکشن و افشای اون توسط هر کس جرم سنگینی هست و عمدی اون تا زندان هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
صهیونیست ها و استعمار
میخواهند به هر شکلی ..از هر طریق
صدای ازادی خواهی و حمایت از مظلوم را خفه کنند
دیگه کاری نیست که نکردند
اسامی دانشجویان هاروارد و مابقی روی Van نوشتند
تا دیگه شرکتی .سازمانی
انها را استخدام نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی مورد تجاوز قرار گرفتن ؟ چه وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در لندن پلیس دختر 30 ساله ای را برای در نظر نگرفتن کرونا جلوی چشم چندین نفر بازداشت

میکند و بجای رفتن به پلیس به جنگل میبرد و Rape
و تکه تکه میکند و میسوزاند .بعد شخصی که عکس دستگیری این خانم توسط پلیس را به اشتراک میگذارد که باعث دستگیری پلیس میشه .
او را بخاطر به اشتراک گذاشتن دستگیر میکنند .به همین سادگی .درک تون از غرب از طریق کانالهای غرب گدا و غرب زده های اینور اب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
چیزی که عوض داره گله نداره
آخرین اخبار