۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در هیرمند نقطه صفر مرزی افتتاح شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه کرامت و نگاه ویژه دولت مردمی ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان هیرمند نقطه صفر مرزی شمال استان افتتاح شد.

عباس شیبک گفت: به مناسبت دهه کرامت طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر «قرقری» واقع در هیرمند در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه، توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۴۵۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افتتاح دومین طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقطه مرزی شمال استان را در روستای حیدرآباد چرک نیمروز اعلام کرد و گفت: این طرح نیز در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه، توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار