گلنور اصفهان قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران شد

تیم بسکتبال مردان گلنور اصفهان با غلبه بر تیم آینده‌سازان تهران قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران شد.

تیم بسکتبال گلنور اصفهان،در چارچوب فینال سوم لیگ حرفه‌ای آقایان با نتیجه ۸۴ بر ۸۲ در مصاف با تیم بسکتبال آینده‌سازان تهران به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

بازی ۲ تیم بصورت پایاپای در چهار کوارتر پیش رفت، اما در کوراتر آخر، تیم گلنور که از ریباند‌های موفق بیشتری در زیر سبد برخوردار بود توانست برنده این دیدار سرنوشت ساز شود.

جمعه گذشته نیز تیم گلنور اصفهان موفق شده بود با نتیجه ۸۲ بر ۷۴ در فینال دوم، تیم آینده‌سازان تهران را مغلوب کند تا سری پیروزی در فینال‌ها پیش از بازی امروز ۱ - ۱ برابر شد.

بازی‌های فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال مردان ایران به‌صورت ۲ از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که ۲ بازی از سه بازی را مقابل حریفش پیروز شود، بازی شماری را می‌برد و قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران می‌شود.

 با قهرمانی گلنور ، تیم آینده‌سازان تهران به عنوان نایب قهرمانی و تیم‌های گل گهر سیرجان و مهگل البرز به مقام سوم مشترک لیگ حرفه‌ای آقایان ایران رسیدند.

تیم گلنور اصفهان فصل آینده همراه با تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور حضور دارد.

اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.