تایمز: هفته‌های آینده برای اوکراین تعیین‌کننده خواهد بود

روزنامه انگلیسی تایمز با اشاره به حمله موفقیت‌آمیز روسیه به خارکف تایید کرد هفته‌های آینده برای اوکراین بسیار مهم خواهد بود.

رسانه‌ انگلیسی تایمز روز سه‌شنبه اعلام کردند که چند هفته آینده برای اوکراین در مقابل پیشروی‌های نظامی روسیه در استان خارکف حیاتی خواهد بود.

براساس گزارش اسپوتنیک، تایمز گزارش داد مناقشه‌ای بین لهستان و اسپانیا در مورد تحویل سیستم‌های پاتریوت از انبار وجود دارد، زیرا این امر باید زودتر انجام می‌شد. این روزنامه با اشاره به اینکه حقیقت این است که اکنون زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا این انتقال صورت بگیرد، افزود که جنگنده F-۱۶ هنوز چند ماه تا رسیدن به اوکراین فاصله دارند و آموزش مهندسان و مشکلات لجستیکی پیچیده‌تر از آموزش خود خلبانان است.

این روزنامه در پایان گفت: همه اینها منجر به افزایش تلفات در میان پیاده نظام اوکراینی شده و نیروی انسانی را به یک منبع ارزشمند تبدیل کرده است. مقامات اوکراین باید تصمیم بگیرند که ارتش را به کجا برای نبرد در مرز روسیه بفرستند به چاسوف‌یار یا بازپس گیری دونباس .

در همین راستا آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا صبح امروز سه شنبه به کی‌یف رفت تا آخرین وضعیت درگیری را از نزدیک مشاهده کند. چندی پیش نیز مجلس سنای آمریکا قانون کمک‌های خارجی این کشور به هم‌پیمانان آمریکا از جمله اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار