اراضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن آماده‌سازی شد

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شده که تمامی ادارات کل راه و شهرسازی باید آنها را پیگیری کنند.

 ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی مکلف است که ۴ میلیون مسکن را در قالب‌های مختلف در عرض ۴ سال تامین کند گفت:  از این تعداد، تامین زمین و آماده سازی یک‌میلیون و دویست واحد مسکونی بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد که باید کنترل و پایش این حجم از پروژه با دقت و انجام کار جهادی انجام شود.
 
 وی ادامه داد: از طرف دیگر نیاز داریم عملیات اجرایی را سرعت بخشیم که به همین خاطر بخشی از اختیارات را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها تفویض کرده‌ایم و برای رصد و پایش عملکردها، همایش‌های فصلی و منطقه‌ای در نظر گرفته‌ایم که اگر همکاران ما در سطح استان‌ها نظراتی داشتند آنها را بررسی و در صورت نیاز بخشنامه‌ها را مطابق با نیاز‌ها اصلاح کنیم.
 
مالکی  بیان کرد:  استفاده از ظرفیت‌ها، ابتکارات عمل، نقاط مثبت و منفی در عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی از منظر شناسایی و پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن کمک شایانی در ادامه مسیر طرح نهضت ملی مسکن در کشور خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار