اسدی:

‌پتانسیل گردشگری مذهبی شیراز؛ منشأ تحول اقتصادی است

شهردار شیراز گفت: این شهر مانند مشهد مقدس از پتانسیل گردشگری مذهبی برخوردار است و استفاده مطلوب از این ویژگی باعث ایجاد تحول اقتصادی خواهد شد.

شهردار شیراز در مراسم رونمایی از سند راهبردی «شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار کرد: رونمایی از این سند یک نقطه عطف برای شیراز، استان فارس و کل کشور است. 

محمدحسن اسدی با بیان اینکه امروز آغاز یک راه بزرگ است، گفت: در این سند وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر و استان مشخص شده است و همه ما وظیفه داریم که به اهداف این سند جامه عمل بپوشانیم. 

او گفت: همانطور که همه شیراز را به‌عنوان قطب پزشکی و گردشگری می‌شناسند، امروز می‌توانیم آن را به‌عنوان یک قطب فرهنگی و مذهبی در ایران قرار بدهیم و روی آن تبلیغ کنیم. 

اسدی ادامه داد: آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز اخیرا اشاره کردند که شیراز باید عروس شهر‌های ایران شود، پس ما به عنوان مدیریت شهری و ۱۳ عضو شورای شهر باید تلاش کنیم که فرمایش ایشان و سند راهبردی را عملی کنیم. 

شهردار شیراز با اشاره به اینکه نقاط دیگر دنیا روی کمترین چیز‌هایی که در مقبولیتشان هم شک و تردید است، مانور می‌دهند و گردشگر جذب می‌کنند، گفت: شیراز با برخورداری از چند حرم مطهر، می‌تواند تحولی را در زندگی معنوی و حتی مادی مردم ایجاد کند. 

اسدی در پایان گفت: پتانسیل گردشگری مذهبی شیراز مانند مشهد می‌تواند منشأ تحولات اقتصادی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار