ممنوعیت سفر به کندوان در روز طبیعت

فرماندار شهرستان اسکو گفت:پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر‌ها و روستا‌های شهرستان اسکودر روز طبیعت تعطیل می‌باشند و روستای تاریخی کندوان در روز طبیعت به روی گردشگران بسته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت:در راستای مصوبه ستاد استانی و ستاد شهرستانی کرونا جهت جلوگیری از تجمعات انسانی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسکو در شهر‌ها و روستا‌های گردشگری در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت تعطیل خواهند بود و شهرداران و دهیاران برابر مقرارت اقدامات لازم با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهند داد.

اوبا اشاره به قرار داشتن این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و همچنین افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی گفت:وضعیت شهرستان به شدت شکننده و با کوچکترین غفلت و سهل انگاری و تدوام حضور گردشگران و تجمعات انسانی شاهد افزایش میزان مبتلایان و تغییر وضعیت به رنگ نارنجی خواهیم بود.

او  گفت:تعداد مبتلایان به ۲۸۵۶ نفر مبتلا و ۱۴۶ فوتی رسیده و در حال حاضر ۵ نفر در بیمارستان اسکو بستری می‌باشد و متاسفانه در دو روز اخیر تعداد ۱۰ نفر به مبتلایان کرونای انگلیسی اضافه شده و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۳۴ نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان اسکو گفت: با عنایت به مصوبه ستاد استانی و ستاد شهرستانی کرونا، تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات در روز ۱۳فروردین مصادف با روزطبیعت تعطیل خواهند بود.

رضی منش در پایان یادآور شد با توجه به وضعیت کرونایی روستا‌های واقع در مسیر‌های گردشگری شهرستان و همچنین ممنوعیت اتراق در فضا‌های سبز و تفرجگاه ها، روستای توریستی و تاریخی کندوان در روز طبیعت به روی مسافران و گردشگران بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.