مشارکت مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی با ۱۶ برنامه در جشن انقلاب

مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: این مرکز با عنوان برنامه در جشن انقلاب مشارکت می کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار گفت: این مرکز با هدف بزرگداشت چهل و پنجمین جشن انقلاب برای دهه فجر امسال، ۱۶ عنوان برنامه در سطح استان  در نظر گرفته است.

حجت الاسلام سید محمدسعید موسوی، افزود: در طول ایام الله دهه فجر، ۳ همایش بزرگ ائمه اهل سنت در شمال به مرکزیت ماکو، در مرکز استان به مرکزیت ارومیه و در جنوب استان به مرکزیت مهاباد با مشارکت ائمه جماعت اهل سنت و سرعشیره‌های استان تحت عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: نشست‌هایی تبیینی و بصیرتی با موضوع تببین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انتخابات در طول دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن دو پویش انتخاباتی با عنوان "انتخاب من، انتخاب اصلح" و  "من شرکت می کنم" با هدف کمک به انتخاب افراد اصلح پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۱۸ ائمه جمعه شاخص اهل سنت در استان برای بیان واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر ۲۸۰۰روحانی و طلبه اهل سنت در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.