روحانیان و طلاب اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

طلاب، روحانیون و علمای اهل سنت آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

پانصد نفر از طلاب، روحانیون و علمای اهل سنت آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم کودک کش اسرائیلی در بیمارستان شفاء غزه را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

 فلسطین پاره تن جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

بار دیگر مردم جهان و مجامع بین المللی شاهد جنایت هولناک دیگری از صهیونیست‌های خون خوار در بیمارستان الشفاء غزه شدند. ماشین نسل کشی این رژیم منحوس و جنایتکار با هتک حرمت بانوان، دختران و کشتار مجروحان غیر نظامی و کادر پزشکی در برابر دیدگان افکار عمومی، سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی خوی درندگی و ددمنشی خود را هر چه بیشتر نمایان نمود.

این مولود نامشروع استکبار جهانی که نطفه منحوس آن با غارت، نسل کشی، قتل عام و جنایت بسته شده است در شش ماه گذشته چنان جنایت وحشتناکی را مرتکب شده است که تاریخ کمتر آنرا سراغ دارد. امروزه بر همه کشور‌های اسلامی، عربی، و آزادمنشان جهان لازم است که با تمام توان در مقابل این فجایع هولناک ایستاده، جلوی این نسل کشی وحشیانه را گرفته و با سران جنایتکار این رژیم کودک کش برخورد قاطع نمایند.

ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی همگام با هم میهنان مومن، با بصیرت و انقلابی اقصی نقاط ایران اسلامی این جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم و آمادگی خود را جهت جهاد و مبارزه بر علیه این جرثومه جعلی و منحوس طبق رهنمود‌های امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌نماییم و از همه علماء، خطباء، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت استدعا داریم در این ماه مبارک رمضان ضمن روشنگری توطئه و خطر صهیونیسم علیه امنیت و هویت مسلمانان و کشور‌های اسلامی، مردم را در راستای مبارزه همه جانبه با این رژیم جنایتکار تشویق و ترغیب نمایند. 

و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.