امام جمعه مهاباد:

جهان نظاره‌گر شهادت مسلمانان فلسطین است

امام جمعه مهاباد گفت: جهان نظاره‌گر شهادت مسلمانان فلسطین است و تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه به شهادت رسیده‌اند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: با وجود گذشته چندین ماه از حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هنوز همت کافی و یک‌صدایی در بین مردم و مسئولان کشور‌های اسلامی در حمایت از مردم غزه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: لازم است جهان اسلام به این سکوت خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین پایان دهند و حمایت جامعه اسلامی از زنان و کودکان بی دفاع غزه در مقابل اشغال‌گران، آشکار و تاثیرگذار باشد.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جایگاه پدر و مادر در خانواده اسلامی در ادامه گفت: دین اسلامی به مسلمانان توصیه کرده که با نیکی و احسان با پدر و مادر خود رفتار کنند.

وی اظهار کرد: در خانواده‌هایی که پدر و مادر از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار هستند، خیر و برکت نیز بیشتر است و خداوند نعمت‌های زیادی به این خانواده‌ها می‌بخشد.

به گفته ماموستا امامی، نسل جوان باید بدانه که همان‌گونه که پدران و مادران آنان را از دوران طفولیت با هزاران سختی و مشقت بزرگ کرده و برای کسب علم آنان هزینه کرده، آن‌ها هم باید به خوبی از پدر و مادر پیر خود مراقبت و نگهداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.